Asiakirjakone™ReklamaatioReklamaatioSähköisesti laadittava reklamaatio. Reklamaatiolla asiakas voi ilmoittaa tuotteen tai palvelun myyjälle tuotteessa olevasta virheestä. Reklamaation voi nyt laatia vaivattomasti asiakirjakoneella. Product #: 925872 Normaali hinta: €69.00 9.00 (Tarjous päättyy ) Myyjä: Asiakirjakauppa.fi

Reklamaatio

9,00 €

Asiakirjakoneella juridisten asiakirjojen laatiminen on vaivatonta ja nopeaa.

30 min

Reklamaatio 9,00 €

30 min
Reklamaatio, jolla esineen tai palvelun ostaja ilmoittaa myyjälle virheestä tuotteessa tai palvelussa. Reklamaatiossa esitetään myös vaatimus siitä miten virhe voidaan korjata.

Lisäpalvelut

  • Asiakirjan tarkistus
  • Oikeudellinen neuvonta
  • Asiakirjan säilytys
  • Asiakirjan toimitus postitse

Mikä on reklamaatio?

Reklamaatio tarkoittaa ilmoitusta myyjälle virheellisestä tuotteesta tai palvelusta taikka sopimuksen osapuolelle ilmoitusta virheellisestä suorituksesta.

Virheellisestä hyödykkeestä voidaan reklamoida esim. ottamalla yhteyttä suoraan palvelun tuottajaan tai asiakaspalveluun. Reklamaation tekemistä sanotaan ”reklamoinniksi”.

Valituksen aihe voi olla esimerkiksi virheellinen tuote, liian pitkä toimitusaika tai tuotteen sopimattomuus siihen käyttötarkoitukseen, johon se on myyty. Reklamoida voi aina, kun tuote tai palvelu ei vastaa sovittua.

Reklamaation sisältö

Reklamaatiossa yksilöidään virheet ja vauriot sekä esitetään vaatimuksen virheen johdosta. Virheen johdosta voi vaatia hinnanalennusta, tuotteen korjaamista, uutta tuotetta, kaupanpurkua tai vahingonkorvausta.

Reklamaatioon tulee myös liittää kuitti tai muu vastaava todiste ostotapahtumasta sekä tieto siitä onko asian osalta oltu jo yhteydessä asiakaspalveluun.

Reklamaation laadinta

Reklamaation voi tehdä suullisesti tai kirjallisesti. Reklamaatio on kuintekin hyvä tehdä aina kirjallisesti. Reklamaatio tulee osoittaa siihen liikepaikkaan, josta tuote tai palvelu on ostettu. Reklamaation laatijan on yksilöitävä reklamaatiossa yhteystietonsa, jotta kauppias voi vastata reklamaatioon.

Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta. Jos ostaja ei noudata kohtuullisen ajan vaatimusta, voi hän menettää kokonaan oikeutensa esittää vaatimuksia myyjää kohtaan.

Kaipaatko apua?

Asiakaspalvelu
+ 358 40 634 1300
asiakaspalvelu@asiakirjakauppa.fi